De medewerkers, coaches en trainers van Stichting Metis doen hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zou het kunnen gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of dat je een klacht hebt.
Bestuur
Je kunt je dan in eerste instantie telefonisch of schriftelijk wenden tot het bestuur van Stichting Metis. Zij zal je klacht in behandeling nemen, vertrouwelijk behandelen en in ieder geval binnen 2 weken schriftelijk reageren. Het bestuur van Stichting Metis zal zijn uiterste best doen om de klacht gezamenlijk in elk geval binnen 6 weken op te lossen. Mocht dit niet gelukt zijn, dan zal het bestuur je daarvan binnen 6 weken op de hoogte stellen.
Mediation
Wanneer we toch onverhoopt een mogelijk geschil niet gezamenlijk opgelost krijgen, dan verwijzen we je naar de heer H. Brands. Hij zal als onafhankelijk persoon, ook jouw belangen behartigen. Mocht hiervan gebruik gemaakt worden, is de uitspraak bindend voor Stichting Metis en de evt. consequenties zullen door ons worden afgehandeld.
Klachten zullen worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar worden bewaard.